07.03

Responsywne strony www

Kategoria: Aktualności
Autor: Studio Whizz.pl
Odsłony: 1057

Google ogłosił wprowadzenie algorytmu, który od 21 kwietnia 2015 r. będzie oceniał zgodność stron internetowych z urządzeniami mobilnymi i przekładał to na mobilne wyniki wyszukiwania. (zródło artykułu Onet Biznes)

Jeśli Twoja strona nie spełnia założeń testu zgodności z mobile, istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że po 21 kwietnia jej widoczność będzie mniejsza lub spadnie bardzo istotnie. Informacja ta dotyczy wyników wyszukiwania Google prezentowanych na urządzeniach mobilnych. 

Algorytmy Google oceniające zgodność już działają, choć jeszcze nie przenoszą oceny jakościowej do wyników wyszukiwania. Jeśli Google wykorzysta tę już obecnie budowaną wiedzę i zwyczajnie przeniesie ją do mobilnych wyników wyszukiwania, może to oznaczać, że nawet gdy już teraz zaplanujemy prace możemy odczuć pierwszą falę działania nowego algorytmu i po początkowej fazie, dopóki Google ponownie nie oceni naszej zgodności, zanotujemy mniejsze lub większe spadki ruchu mobilnego. Jaka to będzie skala i czy bezpieczna dla płynności i rentowności biznesu, musimy odpowiedzieć sobie indywidualnie.

Pełny artykuł dostęony jest na stronie Onet Biznes.

Jesteś zainteresowany zmianą swojej dotychczasowej strony?
Skontaktuj się z nami:

+48 694 859 006Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.